Sťahovanie kancelárií Bratislava

Sťahovanie kancelarií Bratislava

Sťahovanie kancelárií BratislavaPotrebujete presťahovať Vašu kanceláriu, pracovné miesto alebo celú spoločnosť v Bratislave a jej okolí? Ak áno, v tom prípade Vám ponúkame naše služby, vďaka ktorým bude pre Vás sťahovanie jednoduché a bezstarostné.

Portfólio ponúkaných služieb

Naša spoločnosť Vám ponúka komplexné služby pri sťahovaní kancelárií, firemných priestorov i pri relokácii pracovného miesta v Bratislave a jej okolí. Už sa viac nemusíte trápiť s balením nábytku a ostatných vecí (pc, osobné veci, audio/video technika, sklo…), vybaľovaním, demontážou a následnou montážou. Náš servis pre Vás zabezpečí všetky potrebné úkony.

Prečo si vybrať práve nás?

Ponúkame komplexné sťahovacie služby od balenia až po montáž. Nemusíte zháňať žiadne baliace materiály, pretože ich dodáme my. Veci určené na sťahovanie zabalíme, aby sme zabezpečili ich bezpečnú prepravu a eliminovali možnosť poškodenia. Presťahované veci uložíme na vami požadované miesto. Našim hlavným krédom je „bezpečnosť a kvalita pri sťahovaní“. Preto považujeme poistenie pri sťahovaní a doprave za samozrejmosť, čiže nemusíte mať žiadne obavy o Váš majetok. Ďalšou výhodou je rýchle jednanie a dodanie služby. Sťahovanie kancelárie vieme zabezpečiť už 2 hodiny po prijatí objednávky v bežný pracovný deň v rámci Bratislavy a jej okolí. Sťahovacie služby poskytujeme NON-STOP. Našim klientom, starým aj novým ponúkame zaujímavý bonus. Obhliadku, kalkuláciu nákladov a návrh projektového riešenia pre Vás vypracujeme zdarma.

  • máme individuálny prístup pri sťahovaní kancelárií alebo relokácie či už pracovného miesta alebo celej spoločnosti
  • poskytujeme komplexné služby pri sťahovaní kancelárií Vašich firemných priestorov ( balenie – sklo, osobné veci, nábytok, PC, audio / video techniku, vybaľovanie, demontáž, montáž … )
  • služby sťahovania firiem poskytujeme už od jedného pracovného miesta
  • baliaci materiál dodáme
  • presťahované veci umiestnime na Vami požadované miesto
  • kladieme dôraz na kvalitu a bezpečnosť, poistenie pri sťahovańi a doprave považujte za samozrejmosť
  • sťahovanie kancelárií vieme zabezpečiť už do 2 hodín po objednávke cez pracovný deň
  • sťahovacie služby poskytujeme NON-STOP
  • obhliadka, cenová kalkulácia a návr projektového riešenia sťahovania je zdarma

Dva spôsoby ocenenia práce pre sťahovanie kancelárií v Bratislave a jej okolí:

1. spôsob
č. SŤAHOVANIE MIMO BUDOVY (€) PRÍPLATOK ZA 1 POSCH. (BEZ VÝŤAHU) V RÁMCI BUDOVY
1 Kancelária 53.00€ 7.00€ 40.00€
2 Kancelária len nábytok 46.00€ 7.00€ 36.00€

Uvedené ceny sú bez dopravy a bez DPH.

1 kancelária = ( 2 stoly, 1 malý stôl, 2 kontajnery, 2 stoličky, 4 skrine, max.10 krabíc )

2. spôsob
č. SŤAHOVANIE (€) PRÍPLATOK ZA 1 POSCH. (BEZ VÝŤAHU) V RÁMCI BUDOVY
1 Pracovné miesto 30.00€ 10% z ceny 27.00€
2 Pracovné miesto len nábytok 23.00€ 10% z ceny 17.00€
3 Pracovné miesto osobné veci 13.00€ 10% z ceny 7.00€

Uvedené ceny sú bez dopravy a bez DPH.

1 kancelária = ( 1 stoly, 1 malý stôl, 1 kontajnery, 1 stoličky, 2 skrine, max.5 krabíc )

Doplnkové služby pre sťahovanie kancelárií
č. HODINOVÁ SADZBA €/HOD. MINIMÁLNA SADZBA
1 Na deň/1 pracov. 5.00-10.00€ 20.00€

V prípade prepravy mimo mesta Bratislava cena nezahŕňa prestoje pracovníkov – 5.00 €

Minimálna paušálna suma na pracovníka pri sťahovaní na deň je 20.00 €

1 poschodie je 16 schodov

Máte záujem využiť naše služby? Napíšte nám